Sähköinen työmääräin

Työmääräin tai työmääräys auttaa jakamaan työtehtävät ja niihin liittyvät ohjeet henkilöstölle helposti.

Sähköinen työmääräin osana työajanseuranta­järjestelmää

Entry helpottaa tiiminvetäjien, esihenkilöiden ja työntekijöiden välistä viestintää. Entryn avulla lähetät sähköiset työmääräykset työntekijöille tai tiimeille helposti. Työntekijät saavat tehtävälistan suoraan Entry mobiilisovellukseen.

Resursoitko projekteja? Entryn resurssisuunnittelun avulla suunnittelet sekä kohdistat tekijöitä tai vaikka koneita projekteille. Projektien ja tiimien vetäjät näkevät resurssitilanteen ja työntekijät saavat tiedot työtehtävistä Entryn sovellukseen. Lue lisää resurssisuunnittelusta! »

ENTRY_IKONI_HELPPOKAYTTOOISYYS_2_300X300.png

Jaat tehtäviä projekteittain.

ENTRY_IKONI_OSAAMINEN_300X300.png

Resursoidut tehtävät ja niihin käytetyt tunnit pysyvät tallessa yhdessä järjestelmässä.

ENTRY_IKONI_KALENTERI_300X300.png

Kalenterinäkymä näyttää kaikki palvelusta jaetut työmääräimet.

Entryn sähköiset työmääräimet takaavat monipuolisen tiedonjaon yhdessä järjestelmässä – kokeile maksutta

Testaa heti, miten sähköinen työmääräin ja muut Visma Entryn kätevät työajanseurannan työkalut sujuvoittavat tiimisi arkea!

ENTRY_WEB_resurssisuunnittelu_2_850x566

Monipuolinen työmääräys tekee arjesta sujuvampaa

  • Sähköisen työmääräimen avulla lähetät keikan tai työtilauksen tiedot työn tekijöille kätevästi, ilman erillistä viestijärjestelmää
  • Työmääräinten avulla teet suunnittelua myös pidemmälle aikavälille sekä usealle työntekijälle
  • Voit antaa työlle arvioidun keston ja kuvauksen, ja voit liittää määräimelle esimerkiksi valokuvia, ohjeita ja muita tietoja
  • Gantt-kalenterinäkymän avulla näet kaikki jaetut tehtävät
  • Et tarvitse erillistä työmääräys-ohjelmaa tai tiketöintisovellusta – Entryssä tiedot kulkevat mukana ja pysyvät tallessa
ENTRY_WEB_resurssisuunnittelu_850x566

Työn vastaanottaminen käy helposti

  • Työntekijä saa ilmoituksen uudesta työmääräyksestä – valmis työmääräys kulkee työntekijän mukana puhelimessa tai tabletilla
  • Mahdolliset muutokset työmääräyksessä näkyvät reaaliaikaisesti työntekijälle
  • Työn valmistuttua hän voi kirjata työhön kuluneen ajan
ENTRY_WEB_kuvitus_15_850x566

Resursoi ja suunnittele projektit

  • Työmääräysten lisäksi voit suunnitella ja resurssoida projekteja
  • Ominaisuuden avulla pysyt kärryillä resurssitilanteesta – näet käynnissä olevat ja tulevat projektit, tehtäville määritetyt työntekijät sekä tehtävien keston

Sähköinen työmääräin FAQ

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin työmääräimistä.

Työmääräin – tai työmääräys – tarkoittaa työtehtävän kuvausta ja tehtävänantoa, jonka esihenkilö antaa työntekijälle tai tiimille. Useimmiten työmääräin tai työmääräys sisältää tiedot mm. asiakkaan kanssa sovitusta tehtävästä yksityiskohtineen, työn laajuudesta ja tarvittavat ohjeet sen suorittamiseen. Monella alalla työmääräimen tiedot toimivat myös laskutusperusteena. 

Asiantuntija- ja asiakaspalvelutyössä puhutaan usein myös tiketöinnistä. Tiketöinti tarkoittaa sitä, että asiakaspalveluun saapuvat yhteydenotot kirjataan tiketiksi, jonka avulla asiantuntijat alkavat suorittaa työtä sovituin tavoin. 

Työmääräin tai tiketti ehkäisee päällekkäistä työtä, ja auttaa pitämään kokonaisuuden hanskassa.

Sähköinen työmääräin tarkoittaa sitä, että työmääräin, työmääräys tai tiketti voidaan antaa työntekijälle digitaalisessa muodossa; joko omassa erillisessä ohjelmistossaan, tai kuten Entryssä, osana työajanseurantajärjestelmää, joka on työntekijän mukana joka tapauksessa. 

Sähköinen työmääräin ei huku eikä häviä, ja sitä voi käyttää myös tehtävän kuittaamiseen ja laskun muodostamiseen.

Kun sähköinen työmääräin kulkee mukana työajanseurantasovelluksessa, on työntekijän arki helpompaa. Työmääräyksiä varten ei tarvitse hankkia erillistä ohjelmistoa tai sovellusta, ja työhön käytetty aika on helppo kirjata samaan näkymään määräimen kanssa. Tiedot säilyvät yhdessä, tutussa järjestelmässä – tämä helpottaa myös työn laskuttamista.

Kokeile Entryä maksutta kahden viikon ajan

Kokeile Visma Entry -työajanseurannan monipuolisia työkaluja veloituksetta 14 päivän ajan.

Edullinen ja monipuolinen työajanseuranta­järjestelmä

Visma Entryn hinta perustuu valitsemaasi pakettiin sekä järjestelmän käyttäjien määrään. Ei piilokuluja! Valitse selkeistä tuotepaketeista tarpeisiisi sopiva ratkaisu ja kokeile sitä maksutta 14 päivää.

Entry Mini

Kevyt työajanseurantajärjestelmä yrityksille, jotka eivät tarvitse työajan tulkintaa tai räätälöityä palvelua.

9 € / kk

+ 2 € / käyttäjä / kk 

Kokeile maksutta

Entry Pro

Suosituin valinta

Monipuoliseen sekä mukautuvaan työajanseurantaan- ja tulkintaan. Sopii kaiken kokoisille yrityksille toimialariippumattomasti.

39 € / kk

+ 7 € / käyttäjä / kk 

Kokeile maksutta

Entry isoille yrityksille

Ratkaisu suuremmalle yritykselle tai ogranisaatiolle. Täysin räätälöity palvelukokonaisuus eri alojen tarpeisiin.

Pyydä tarjous!

 

Ota yhteyttä

Haluatko kuulla lisää Visma Entrystä? Ota yhteyttä!

 

Myynti

Pyydä tarjousta Visma Entrystä tai kysy järjestelmästä ja palveluistamme. Asiantuntijamme saat kiinni puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä oheisen lomakkeen; otamme sinuun yhteyttä 24 tunnin sisällä.

Ma-pe klo 9-11 ja 12-16
+358 974 790 810 (mpm/pvm)
myynti.entry@visma.com

Koekäyttö

Kokeile Visma Entry -työajanseurantaa 14 päivän ajan! Koekäyttö on täysin veloitukseton, eikä sido mihinkään. Aloita kokeilu »

Sovellustuki

Mikäli asiasi liittyy ohjelmiston käyttöön, käyttäjätunnuksiin tai salasanoihin, saat nopeiten apua ottamalla suoraan yhteyttä sovellutukeen:

Ma-pe klo: 7-15
+358 974 790 800 (mpm/pvm)
tuki.devenor@visma.com

Löydät sovellustuen poikkeusaukioloajat 
täältä »