Visma Entryn sovellustuki – apunasi veloituksetta

Kohtasitko haasteen Entryn käytössä? Asiantuntijamme ovat apunasi kaikissa järjestyelmään liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.

Visma Entryn sovellustuki

Meille on tärkeää, että Visma Entryn käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Sovellustuki on apunasi veloituksetta Visma Entryn käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti NPS-kyselyillä.

Tarjoamme sovellustukea asiakkaille monikanavaisesti hyödyntäen Visma Community -käyttäjäyhteisöä – unohtamatta perinteistä sähköposti- ja puhelintukea.

ENTRY_IKONI_PUHELIN_300X300.png

Puhelintuki

Onko asiasi kiireellinen tai vaikea selittää? Ei hätää, puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin tukitarpeisiin. Halutessasi voit hyödyntää myös takaisinsoittopalveluamme.  Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.

 

Ma-pe klo: 7-15
+358 (0)2 480 904 40 (mpm./pvm.)

 

Sovellustuen poikkeusaukioloajat löytyvät 
Communityn Uutiset -osiosta »

ENTRY_IKONI_YHTEYDENOTTO_300X300.png

Sähköpostituki

Mahdollisissa ruuhkatilanteissa voit lähettää kiireellisen tukipyynnön myös sähköpostitse otsikolla "kiireellinen" sekä kuvaus käyttämästäsi järjestelmästä ja siinä ilmenneestä ongelmasta.

 

Muussa tapauksessa pyrimme vastaamaan sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin viimeistään seuraavana arkipäivänä.

 

 

sovellustuki@visma.com

ENTRY_IKONI_TASOT_300X300.png

Visma Community -käyttäjäyhteisö

Tutki, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun 24/7

 

Visma Community sisältää usein kysyttyjä kysymyksiä, käyttövinkkejä ja ajantasaisia tiedotteita. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on käytettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat itse luoda kysymyksiä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin. Sisäänkirjautuminen mahdollistaa sen, että voit tilata tiettyjen aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiisi.

 

Tutustu Communityn ohjeistukseen »

ENTRY_IKONI_JOUSTAVUUS_300X300.png

Kaikki Entryn yhteystiedot

Etsitkö myynnin, laskutuksen tai yrityksemme yhteystietoja? Löydät ne kootusti yhdeltä sivulta.

ENTRY_IKONI_RAKENNE_300X300.png

Käyttöohjeet ja päivitystiedotteet

Pohditko Entryn käyttöön liittyvää kysymystä? Käyttöohjeista löydät järjestelmän yleisiä ohjeistuksia.

Päivitystiedotteissa kerrotaan uusien ominaisuuksien, toiminnallisuuksien tai korjausten julkaisuista.

Vinkkejä sovellustuen kanssa toimimiseen

Kokosimme avuksesi hyödyllisiä vinkkejä ja tietoa, joiden avulla saat parhaan hyödyn sovellustuen kanssa asioimisesta.

Mitä tarkemmin kuvaat havaitsemasi ongelman, sitä nopeammin voimme aloittaa sen ratkaisemisen. Muista sisällyttää tukipyyntöön ainakin nämä:

  • Mahdollisimman kuvaava otsikko
  • Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
  • Käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee
  • Mahdollinen yritysnumero ja yrityksen nimi, jossa ongelma ilmenee
  • Sovellus, jossa ongelma tai virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin
  • Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta

Etätukiohjelma Anydeskin avulla sovellustukemme sekä konsulttimme voivat ottaa koneeseesi etäyhteyden internetin välityksellä mahdollistaen nopean ja sujuvan palvelun.

Etätukiohjelman avulla ongelmatilanteiden ratkaiseminen onnistuu helposti molempien osapuolten pystyessä tarkastelemaan samaa näkymää yhtäaikaisesti.

Yhteys asiakkaan ja asiantuntijan välillä on salattu ja muodostetaan aina asiakkaan aloitteesta. ID ilmoitetaan puhelimitse sovellustuelle tai konsultille, jolloin yhteyden voi avata. Jokainen yhteys hyväksytään erikseen.

Lue ohje: Näin lataat Anydesk-etätukiohjelman

Kokemuksia Visma Entrystä ja sovellustuesta

"Parasta Visma Entryssä on ehdottomasti ollut sen helppokäyttöisyys. Jos olemme tarvinneet apua, on Visman tukipalvelu toiminut hyvin ja nopeasti. Mielestäni Entry on nappivalinta yritykselle, jossa kaivataan helposti omaksuttavaa työaikaseurantajärjestelmää."

Teresa Puurtinen
Eezy Työllisyyspalvelut

  1. “Sain erittäin nopeasti ja helposti avun ongelmaani.”

    Visma Entry tukipyynnön asiakaspalaute

  2. “Nopea ja ystävällinen palvelu, asia saatiin ratkaistua.”

    Visma Entry tukipyynnön asiakaspalaute

  3. "Sain tarvitsemani avun joustavasti ja henkilö oli erittäin miellyttävä ja avulias."

    Visma Entry tukipyynnön asiakaspalaute

  4. "Asia fiksattiin häkellyttävän nopeasti."

    Visma Entry tukipyynnön asiakaspalaute

Kokeile työajan­seuranta­järjestelmää maksutta 14 päivän ajan

Koekäyttö on täysin veloitukseton, eikä sido mihinkään. Kokeile huoletta!

Haluatko kuulla lisää Visma Entrystä? Ota yhteyttä!

 

Myynti

Pyydä tarjousta Visma Entrystä tai kysy järjestelmästä ja palveluistamme. Asiantuntijamme saat kiinni puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä oheisen lomakkeen; otamme sinuun yhteyttä 24 tunnin sisällä.

Ma-pe klo 9-11 ja 12-16
puh: +358 2 480 904 53 (8,4 snt/min + pvm)
myynti.entry@visma.com

Koekäyttö

Kokeile Visma Entry -työajanseurantaa 14 päivän ajan! Koekäyttö on täysin veloitukseton, eikä sido mihinkään. Aloita kokeilu »

Sovellustuki

Mikäli asiasi liittyy ohjelmiston käyttöön, käyttäjätunnuksiin tai salasanoihin, saat nopeiten apua ottamalla suoraan yhteyttä sovellutukeen:

Ma-pe klo: 7-15
+358 (0)2 480 904 40 (mpm/pvm)
sovellustuki@visma.com

Sovellustuen poikkeusaukioloajat löytyvät 
Communityn Uutiset -osiosta »